Saturday, October 3, 2009

she found chanel for her rage

Rikoin siis lupaukseni järkevästä postauksesta viime viikolle. Korvaan tämän esittelemällä mun uudet rakkauteni, eli silmälasit! Viiden elefantin kokoinen kiitos instrumentariumin kaksi yhden hinnalla -tarjoukselle, joka pelasti elämäni. Tähän mennessä en ole edes harkinnut piilolinssien hankkimista, vaikka mulla on ollut silmälasit jo reilu 1,5 vuotta. Mä vaan niin tykkään silmälaseista ja näytän alastomalta ilman niitä. Ja kun mulla on niin vähän vahvuuksia näissä, niin tarpeen tullen voin olla ilmankin jos tulee tarvetta.

Mutta tässä nämä mussukat on!
1. Mun Chanelit. Ette voi edes kuvitella miten kivalta sana "chanel" tuntuu kielen päällä. Luksusta luksusta :-------------)


+ mukana tuli söpö kotelo!


2. Mun Dieselit niiden 55DSL -mallistosta.



Tänään tajusin myös, että enää 17 päivää kun lähden Luxemburgiin edustamaan Suomea EU:n nuorten paneeliin. Mutta samalla tajusin, että mä en tiedä Luxemburgista YHTÄÄN MITÄÄN. Joten otin tavoitteeksi ottaa vähän selvää, mihin olen menossa kunhan saan koeviikon hoidettua alta. Eilen oli ensimmäinen koe, saksaa, valitettavasti. Kusin sen täydellisesti ja jännitän että meneekö edes läpi. Mun piti alkaa tsempata saksassa, en mä sitä ole kuin 5 vuotta jo tässä lukenutkin. Mutta iskä sanoi, että mulla on asenneongelma :-------------(

Okei - saksa on mun mielestä yksi rumimpia kieliä mitä tiedän. Se on niin järkyttävää sönkötystä. Mutta mä ihan tosissaan yritin onnistua sen kanssa. Toisaalta, jos mä en selviä lukion ensimmäisestä A-saksan kurssista ni en luultavasti tule lopuissakaan pärjäämään. Siihen taitaa jäädä mun saksanopiskelu.

1 comment:

  1. Noi sun lasit on niin söpöjä <3
    Tekee melkee mieli ittekkin alkaa taas käyttää silmälaseja :D

    ReplyDelete