Thursday, August 6, 2009

Rinnoista ryntäisiin

Pitkin kesää olen siirtynyt järisyttävästä laiskuudesta pukeutumisen suhteen tälläytymiseen, joka on vienyt puolitoista tuntia. Huomasin tätä koulukaipuuta toteuttaessani, että mietin jatkuvasti kivoja asukokonaisuuksia kouluun. Lähipäivinä olen myös pyörinyt Helsingissä erityisen laittautuneena, ostanut kuukauden sisään kolme Trendi-lehteä ja viettänyt normaalia enemmän aikaa nettikaupoissa. Minulla on jopa soma retro-hame työn alla ja ompelukone on ollut pöydällä jo jonkin aikaa.


Tänä iltana olen selaillut rakkaita Trendi-lehtiäni miljoonannen kerran ja pohtinut tyylikysymyksiä. Näitä ovat mm.



- Kummat ovat mukavammat rinnat, koko 80A vai 80C?
- Onko kauneusleikkaukset okei?
- Miksi britit ja ranskalaiset ovat niin kauniita?
- Miksi haaremihousut ovat in vaikka ne näyttävät siltä, että olisi kikkareet housuissa?
- Miksi ystäväni voi syödä rajattomasti metripizzaa ja pysyä hoikkana ilman urheilua, mutta minä en?
- Miksi naiset pitävät aina suutaan auki levittäessään ripsiväriä?
- Miksi koskaan ei tunnu olevan tilanteeseen sopivaa laukkua/takkia/farkkuja/yms?
- Miksi Johanna Tukiainen rinnoistaan huolimatta ei ole yhtään naisellinen?
- Miksi naiset ovat niin tyhmiä (minä mukaanlukien ja Ellen DeGeneres listasta poistaen) että käyttävät erittäin epämukavia korkokenkiä?
- Miksi kalju nainen herättää niin paljon paheksuntaa?
- Miksi vain Beth Ditto (singer of The Gossip) pystyy olemaan muoti-ikoni, joka on kokoa XXL?
- Tarvitsisinko muka jokaisen ihonhoito tuotteen, jonka minun sanotaan tarvitsevan? KUVITELKAA NYT; puhdistusmaito, erillinen puhdistusemulsio, kasvovesi, ihonkuorinta, ainakin kosteuttava, syväpuhdistava ja kolmas vapaavalintainen kasvonaamio, päivä- sekä yövoide, silmänalusvoide... Olisiko tässä jo kaikki vai unohdinko jonkun?
- Miksi naisilla on enemmän valinnanvaraa pukeutumiseen kuin miehillä? (esim. kauluspaidat, topit, t-paidat, 3/4 osa hihaiset paidat, bolerot, tunikat, paitulit, mekot, hameet, sortsit, caprit, villapaidat/mekot, trenssit, jakut yms)
-Miksi suurin osa kuuluisimmista vaatemerkkien luojista ovat miehiä eikä naisia, vaikka luulisi en olevan toisinpäin? (esim. Dolce & Gabbana, Emporio Armani, Lacoste, Ralph Lauren, Calvin Klein yms)
- Uudelleen, kummat ovat mukavammat rinnat, koko 80A vai 80C?



Tänään olisin löytänyt ihanat farkut 21 eurolla (norm. hinta 70 e) ja suloisen farkkukynähameen 16 e (norm hinta 55 e) mutta minä voin ylpeänä ilmoittaa, että KERRANKIN kävelin pois ostamatta niitä. Tämä on mulle varsin epätavallista, mutta kerrankin päätin vastustaa kiusausta!


Ja eiköhän 80A ole aivan yhtä hyvä kuin 80C kunhan pysyy ylpeänä kupeissaan.

2 comments:

  1. missä oli tollasii aleja ??

    ReplyDelete
  2. beth ditto on ällöttävä, raivostuttaa kun sitä hypetetään, että joku sairaalloisen ylilihava ihminen sanoo "olevansa tyytyväinen muotoihinsa."laihduttais edes terveyssyistä.

    ReplyDelete