Wednesday, August 12, 2009

Mahdollisesti kaivan omaa hautaani

... mutta ei voisi olla onnellisempi olo!

Kun koulut alkaa, niin mun ensimmäinen lukuvuoteni on luultavasti aika sekopäinen. Olen nimittäin ylibuukannut itseni ihan täysin. :--------------)

Ensimmäisen lukuvuoden ohjelma

- 35 kurssia (ensinnäkin mä en koko ylä-asteen aikana lukenut kokeisiin 30 min enempää, joten tästä tulee hullua)
- ajattelin hakea koulun lehteen
- ... ja tutoriksi
- ... ja ehkä oppilaskuntaan
- Mannerheimin lastensuojeluliiton vapaaehtoistoiminta
- EU:n Youth Panel (54 nuorta 27:stä maasta tekee nettiturvallisuustyötä, luxemburgiin lokakuussa! + muita hommia paneelin puolesta)
- harrastukset (tanssi ja hot jooga)
- kaverit
- lupauduin tässä hoitamaan tutun tutun lasta silloin tällöin

... ja kaikenlisäksi tein tässä työhakemuksen :----------------)


Olen hullu, pakko myöntää. Saa nähdä onko mulla kaiken tämän jälkeen ees ystäviä. Musta tulee eristäytynyt työnarkomaani. Kuulostaa upealta!

Kävin tänään katselemassa itselleni uusia silmälaseja AH! Specsaversiltä suunnittelin käyttäväni kahdet yksien hinnalla -tarjouksen ja hankkia kahdet lasit.

voi ja kiitos mulle tämä asukokonaisuus!




Kaikki vaatteet on topshopista =)

ja jos mä jotain rakastan, niin se on tuo Marc B:n laukku! herranjestas se on ihana

1 comment:

  1. siis... mulle tuli semilaiska olo, ku en ees harkinnu tänä kesänä kesätöihin hakemista :-D mulla on kaksoistutkinto nii pistän nyt kaiken siihen ja katotaa jos täst nyt jotain tulis.

    kiva laukku hei... miks kaikki ihana maksaa niin paljooon itken verta
    AINII ja mäki oon mietizkelly tota specsaverssin kahet lasit yhtien hinnalla judulii! tai mamma lähinnä :(

    ReplyDelete