Tuesday, December 7, 2010

I guess I don't know my own strenght

Kai sinä asut jokaisessa kirjoitetussa lauseessani
sukeltelet jokaisessa ajatellussa mietteessä
kiemurtelet jokaisessa kuiskatussa sanassa

ja minä pusken miekkojani lävitsesi huomaamatta kuin samurai
haluten rakastaa sitä, joka on rakastanut minua enemmän kuin kukaan

Minä silitän heidän hiuksiaan selkäsi takana
syleilen heitä inhoten
ja suutelen hänen mustelmien peittämää kaulaa
hymyillen sinulle

Katselen vasemalle, oikealle, vasemmalle
ja ylitän tien päin punaisia
Rikollinen vasten tahtoaan,
silmissä kiilto hulluudesta kuin Lee Harvey Oswaldin

Ainoa asia minkä rehellisyyteni jättää väliin
makaa raapaumina selässäni
kun kierität minua päiväpeitteesi päällä
minun nauraessa heleästi kuin satakieli

Kai tässä kaikessa on joku yhteys
kuin henkimaailmassa Missisippin vedenpaisumukseen

No comments:

Post a Comment